Leuk om de ervaringen te lezen en wat foto's te zien. Heeft iemand misschien nog wat meer foto's van het onderstaande baantje ?
Die Duitsers met die lokconsole vond ik wel inventief gedaan.Lijkt me uit een V200/220?
Baantje!!? Laat de gebroeders Montfrooy dat maar niet horen.!!
Ik bedacht me later dat je ook nog een boek voor me hebt Maar dat heeft geen haast, het belangrijkste heb ik. Je hebt iemand ontzettend blij gemaakt Enneh, qua 6300.... Ik heb een gebouwd DJH exemplaar op de kop getikt. Staat erg fraai in mijn sloopconvooi Leuk je gezien te hebben, kerel Eelco
Heb je gezien wat er allemaal opstaat, of geldt alleen maar lengte x breedte?
Hal 2 was wat mij betreft volkomen overbodig. De modulebanen van BNLS hadden met gemak op een wat kleiner oppervlak nog in hal 3 gepast en voor de rest stond daar spul dat we allemaal al minstens vijf keer (in sommige gevallen 25 keer...) hebben kunnen zien. Ik hoop dat de heer Hendriks zo verstandig is voor 2018 maar 2 hallen te reserveren. Minder is meer!Wel een leuke dag gehad. En vooral genoten van Liverpool Limestreet. Grote klasse! Die mag over een paar jaar nog wel eens terug komen. Steyn
Hoop niet dat hij je advies gaat opvolgen. Nu kun je ruim alles opzetten en ook veel meer zien omdat er ruimte is. Ook de groot opgezette treinbaan voor de kleintjes heeft veel ruimte nodig. Dus niet alles dicht op elkaar zetten gaan we terug in kwaliteit