Wim,Ik heb in het begin van mijn werkzame cariere op een afdeling gewerkt die technische documentatie maakte (van treinen bij de NS). Ook het proces om van draft naar officiële documentatie heb ik van nabij meerdere malen meegemaakt. Op stap gaan met colleaga's met jouw functie (professioneel fotograferen van objecten, hele treinen tot losse onderdelen) was altijd een genoegen. Het werk wat zij daarna hadden was haast evenveel als ik nodig had om alle teksten bij elkaar te verzinnen. Het was toen echter nog een gewone DOKA (donkere kamer) en veel analoog werk. Ik denk dat je dat werk ook wel kent.Dus ja ik heb respect voor je foto's, al is het onderwerp niet altijd het onderwerp van mijn voorkeur, en ik weet wat voor een natraject er nog achter zit. Mijn wens is nog steeds om een BR 103 op een van je bruggen of voor je kasteel te zien (liefst met bij passende rijtuigen).Groet,Gerard van der Sel.
....Maar vergeet niet dat het allemaal veel werk is. Gemiddeld ben ik voor 1 loc ca. 4 uur bezig met het decor, fotograferen, selecteren, nummeren, flink bewerken en posten. Maar zolang jullie het leuk vinden om naar de foto's te kijken ga ik hiermee lekker door. En als dat anders wordt ga ik natuurlijk stoppen.