Omdat de bouw van het mijncomplex aardig opschiet ben ik (alweer) aan het bedenken hoe het industriecomplex eruit zal gaan zien. Heb al de nodige varianten geschetst en wat zeker is dat ik ook flink de hoogte in ga. Op de foto (helaas zeer matige kwaliteit) krijg je een beetje een idee wat ik hiermee bedoel. Heb er nu al veel lol van
Hoi Wim,De helaas veel te jong op 53-jarige leeftijd overleden Rolf Knipper was, naast een fantastische persoonlijkheid, ook een alom bekende en gewaardeerde grootheid op modelspoorgebied. Er kwamen vele prachtige werken van zijn hand in de vorm van ontwerpen, modelbanen en modules. Daarnaast heeft hij veel boeken over onze prachtige hobby uitgebracht.Daar Rolf zelf afkomstig was uit het Ruhrgebied heeft hij regelmatig getracht dit gebied in zijn ontwerpen en uitvoeringent om te zetten naar model. Dit met groot succes. Tot op de dag van vandaag zijn de werken van hem een voorbeeld voor velen.Wuppertal-Elberfeld is inderdaad een bekend werk van hem. Voor jouw thema meer passend zou het werk "Herbede", naar mijn bescheiden mening, zijn.Google er maar eens Rolf Knipper. Je zult er nóg meer inspiratie door krijgen. Succes verder Wim!
Getest of de nieuwe Humbrol pigmentpoeders goed hechten (plakken) op onbehandeld plastiek.Nou erg goed zelfs Dit is tegenstelling tot de meeste (alle?) andere merken.