Dan begin je toch gewoon weer overnieuw in een andere zetting?Grt. Ric
Ja dat is ook een mogelijkheid. Maar ik weet niet of de lezers het leuk vinden dat ze een aantal, of alle, locs nog een keer zien ondanks de andere setting.
Heel mooi (dat is volgens mij de derde keer al dat ik dit type vanochtend ) Ik zie volgens mij dat de extra's nog niet zijn gemonteerd (bv. de handgrepen etc.) Ga je dat nog doen of hou je de "Zurüstbeutel" altijd gesloten, voor de verzamelwaarde van de locs?
Hoi Peter. Regelen we ook een keer een foto sessie voor een aantal van jouw locs. Je bent welkom.
Hoi Martijn,Nou de "beutel" gaat nog open hoor. De losse onderdelen moet ik (later) nog monteren. I.p. nadat de loc licht verweerd is. De verzamelwaarde interesseert met weinig want ik verkoop ze niet. Wil ze alleen gebruiken zowel statisch als rijdend op de baan. En ook in de vitrine
Hoi Wim,Leuk! Doen we dat eens een keer. Ben je samen met de modellen van Kees zeker een jaar of drie a vier verzekerd van materiaal voor de zondag. Groeten, Peter
Hoi Peter,Regelen we ook een keer een foto sessie voor een aantal van jouw locs. Je bent welkom.Ik krijg het gevoel dat met een aantal van jouw locs en een aantal van Kees "zondag" nog wel een half jaartje door kan gaan