Ook meteen een vraag voor je, Ga straks starten met dit station en wil hier de techniek van voegmix en potlood techniek gaan toepassen. Dan komt de vraag op kan het ook met zulke licht kleuren weer terug tekenen op de bakstenen?Aan de andere kant heb ik mischien wel het idee om hem donkerder kleur te gebruiken dus gewoon rode bakstenen dus eigenlijk een totaal ander station.... tja Wim jij komt met jouw technieken voorbij maar geeft ons dilemmaĹ› hahahaha ga zo door en zie je antwoord wel voorbijkomen
...Nee hoor. Mijn seinen worden alleen statisch gebruikt...
Hele mooie seinen Wim maar waar je ze ook gaat zetten doe dat op een plek dat je er achteraf vlot bij kan . De ervaring op de club Modelspoor Vereniging Nijkerk is dat ze het nog al eens opgeven wat gezien de prijs toch wel tegen valt. Ik wil de pret niet drukken misschien hadden wij een Maandag ochtend productie.
Nee hoor. Mijn seinen worden alleen statisch gebruikt.Niet om lekker eigenwijs te zijn (ben ik best wel een heel klein beetje ) maar omdat ik daar verder geen tijd aan wil besteden. Heb nog jaren te bouwen en als dat er ook nog bij komt............
2-3 cm lijkt mij prima. Dit voorsein geeft dan aan welke stand het hoofdsein na het hoofdsein waar het voorsein bijstaat heeft.En seinen op de modelbaan zijn altijd gecomprimeerd neergezet. Grootste beperking is de ruimte van de voetplaat van het sein zelf en het gat wat je moet boren om ze te kunnen plaatsen.Groeten,Jelmer
Hallo Bjorn,Ik heb nog even gekeken waar de uitleg voor de kleurenpotlood methode staat.Kreeg ook nog een pb met dezelfde vraag.Dus wel even handig.Te vinden op pagina 884 en reactie 13.251.
...Dit voorsein geeft dan aan welke stand het hoofdsein na het hoofdsein waar het voorsein bijstaat heeft...
Wim vierkante gaten maken kan met een z.g. multytool.Deze bijvoorbeeld https://www.coolblue.nl/product/716681/fein-multitalent-start-fmt250sl.html?cmt=c_a%2Ccid_8860234219%2Caid_91921433169%2Ctid_pla-339506528778%2Cgn_g%2Cd_c&gclid=EAIaIQobChMIycq0lrv27gIVEtGyCh1hOwH5EAQYBCABEgLCqfD_BwEGebruik hem zelf al jaren en bevalt uitstekend. Kost wel een paar Euries, maar je hebt wel de beste. Ik gebruik hem overal voor.Grt. Ric