Tja.....Het is misschien vervelend om 10 pagina's te lezen en een kleine 100 foto's te bekijken over de bouw van Dammtor op mijn site,...
Tja.....Het is misschien vervelend om 10 pagina's te lezen en een kleine 100 foto's te bekijken over de bouw van Dammtor op mijn site, maar daar staat wel tot in detail hoe ik dat station heb gebouwd en tegen welke problemen ik aanliep, en welke lijmsoorten ik heb gebruikt klik hier
Hoi Remcoja hoor, doodnormale secondenlijm. Echter, ik gebruik geen gel, maar altijd de gewone (die van bizon met de drukknopjes voor prima dosering)Nogmaals, de grote kap, beide grote gevel delen, die zitten niet met superlijm aan elkaar vast. Superlijm gaat niet echt een verbinding aan met het plastic.Beide dakdelen boven de entree, zitten vast met faller huisjes lijm.Delen ingesmeerd met lijm, onderspanning verbonden met tape, en een dag of 2 laten staan.Mijn station is al 4 keer verplaatst, en geeft tijdens het oppakken geen krimp.Bodem is verlijmt,(faller) en daarna geheel in de plamuur gezet.Alleen de muurdelen zijn verlijmt met superlijm.ps een paar keer CTRL + F5 helpt.
Ik heb ook Dammtor gebouwd en herken je problemen.De oplossing voor mij kwam na het plaatsen van de vloer op de eerste verdieping.Daarmee kan je een heleboel rechttrekken.De bogen staan bij mij ook redleijk strak.Die trekken het geheel nog meer bijelkaar.En als laatste tip: gebruik die steunbalken, bij mij fungeren ze als bovenleiding vasthouders.. (hoe heet dat eigenlijk?)De lijm die ik gebruik is normale UHU lijm met een kwastje in het bekende bordeu rode potje.Suc 6Robert(die ook fotos op zijn website heeft staan)
Hallo,........bij veilen en kleiner maken, .............mvg Hannes
Bovendien is "bijvijlen" correct Nederlands.