Ik ben volgens mij anderhalf uur binnen geweest. Opvallend dat ik ben binnen gekomen zonder mijn ticket te hoeven laten zien. Toch Alberto Stegeman maar eens bellen, want dit kan natuurlijk niet. Er was redelijk veel handel en heb twee leuke dingen kunnen scoren; de 1627 Gouda voor mijn IC+ rijtuigen die nog moeten uitkomen en een D-GTW van Arriva. De banen vond ik niet interessant. Velen had ik al gezien op Eurospoor en daar was ik dus snel doorheen. Wel even met Koen staan praten die heeft meegeholpen aan de 2454 en met iemand die huisjes kon maken met een 3D printer. Ondanks mijn bliksembezoek dus toch een waardevolle dag.
overgewaardeerde hindernis
Wat weinig modelbanen en de rommelmarkt kom ik niet voor. De laatste keer dat ik er was is zo'n 6-7 jaar geleden. Het viel me tegen en ik denk dat ik een volgende keer niet ga.
Ik ben volgens mij anderhalf uur binnen geweest. Opvallend dat ik ben binnen gekomen zonder mijn ticket te hoeven laten zien. Toch Alberto Stegeman maar eens bellen, want dit kan natuurlijk niet. De banen vond ik niet interessant. Velen had ik al gezien op Eurospoor en daar was ik dus snel doorheen.