En dat betekent?
Soms kan ik meer genieten van de filmpjes van Reinout dan van de banen in het echt! Ooghoogte zonder een gebroken rug aan het eind.
Knøjert? Fonetisch gespeld denk ik "knoeierd", want google translate weet er geen soep van te maken. Detecteert dat het wel Deens zal zijn. Google zelf levert op het moment één hit op: de vorige pagina hier op het forum. Dus heeeeeel duidelijk is het niet.
Daan: wat bedoelde je trouwens met je opmerking "puur naar een baan kijken heb ik wel snel gezien"? Je kreeg erdoor met het stokpaardje "bouw zelf dan wat" om je oren, dus helemaal in goede aarde viel het niet Ieder z'n smaak, maar op zich vind ik het zelf in eerste instantie ook wat raar dat je naar een tentoonstelling komt om niet naar de banen te kijken. Zeker als je van te voren kan zien wie er komen. Kijk, als je exclusieve banen voor de eerste keer wil zien kom je naar ontraxs... Ga dan niet naar Rijswijk, waar je weet dat er toch een aantal (welkome) herhalingen staan, en zeur dan ook niet.Maar misschien bedoelde je het anders?Helemaal aardig ten opzichte van degenen die de moeite nemen om o.a. voor mij en voor jou daar met hun banen te staan klinkt je opmerking in eerste instantie namelijk niet.
Iedere baan heeft namelijk een hondenbot met afwisselende treinen en een stukje goederenspoor.
Het is niet verplicht om een tentoonstelling of beurs volgens een standaard geaccepteerde wijze te beleven volgens mij.
Prima uiteraard als je alleen treinen koopt en niets bouwt maar onthou je dan van commentaar over de banen.
En voor wat betreft Ontraxs. Als je alleen in Nederlandse (tijdperk 5/6?) banen geïnteresseerd bent dan zou ik me op een teleurstelling voorbereiden.