Leuk project! Ga ik zeker volgen! Misschien niet de goedkoopste oplossing, maar ik denk dat dit heel dichtbij komt. https://www.brawa.de/produkte/h0/lokomotiven/dampflokomotiven/40654-dampflok-br-384-db/Volgens mij heb je de gewichten aan de wielen ook meteen op de juiste plek zitten.
Mooi gevonden die BR 38.4 van Brawa, koppelstang op voorste as en drijfwielen op gelijke afstanden Badkuip er op vouwen en gaan met die hap!Heeft niemand zijn/haar Artitec of model loco voorzien van beplating? Je zou zeggen dat dit best cool zou zijn om van dun plaatmateriaal een Jumbo op te tuigen. als je het met kristal klear monteert is het zelfs weer er af te halen zonder beschadigingen. Of moet er meer aan een 3700 gebeuren dan alleen de platen er op te schroeven? Moet de schoorsteen er ook af? Ben benieuwd Succes!Mvg,Robert
Leuk project!Liliput of Engels spul maakt waarschijnlijk niet zo heel veel uit, kwalitatief gezien. Er is ook geen schaalverschil als je alleen het onderstel gebruikt. Dan is het alleen een kwestie van een lok vinden met 3 aangedreven assen met een minofmeer juiste diameter en asafstand. De bogie kun je er zelf ook wel voor zetten. Wellicht dat je bij het Britse spul meer machines zult vinden met een correcte asafstand.Succes!Groet,Tjalling
Nee, juist niet.