Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Zaagsel?
door
Menno
Vandaag
om 17:34:47
Modules van Kees Gorter (vervolg)
door
ca.gorter
Vandaag
om 17:10:05
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Prutsert
Vandaag
om 17:08:59
Ervaringen met veilingsites enzo (Marktplaats, Ebay, Catawiki, etc).
door
Arjan6511
Vandaag
om 16:49:10
The Micro Model Railway Dispatch
door
Scratchbuilt
Vandaag
om 16:37:57
Raadplaatje
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 16:35:43
D20/ 25 Bentheimer Eisenbahn in 1:32
door
Jelmer
Vandaag
om 16:22:48
Piko 2025
door
spoorijzer
Vandaag
om 15:42:59
Gezocht: Foto's Plan E/L postrijtuig in reizigerstreinen jaren '70
door
Rick
Vandaag
om 15:35:29
MARDEC, de Multifunctionele ARduino dcc DECoder.
door
Bert55
Vandaag
om 15:32:28
20 jaar BNLS
door
MOVisser
Vandaag
om 15:03:59
"Kolenbakken" voor achter Railion 6400-en?
door
ES44C4
Vandaag
om 14:01:12
The Rolling Tables….
door
Rob Ellerman
Vandaag
om 12:19:38
Roco 290 digtaliseren
door
Henk Veenstra
Vandaag
om 12:10:57
Reizigersmaterieel Twentelijn in de jaren '70
door
1200blauw
Vandaag
om 10:29:51
NL-baan in Canada
door
Wim Vink
Vandaag
om 10:29:44
US diorama in H0
door
Montanbahn
Vandaag
om 09:13:55
rommenholler gasketelwagens
door
ArjanB
Vandaag
om 02:43:27
Philotrain NS6001-6006 (niet kijken als je blij met jou philotrain bent)
door
prutser
01 July 2025, 23:56:14
Reactiveren van de 0N30 Mumby Lumber baan (ex-JD) by Ronald
door
Ronald Halma
01 July 2025, 23:41:48
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
Hans van de Burgt
01 July 2025, 23:21:41
Mijn Ned. N. Spoorbaan ''Echthoven''
door
Luit
01 July 2025, 23:07:31
Spin Off BentheimerEisenbahn, aanrijding in Lauenbruck
door
Thom
01 July 2025, 22:40:15
Een nieuw begin
door
bask185
01 July 2025, 22:31:23
Hornby-international 2025
door
Quinzeedied
01 July 2025, 21:41:08
VERPLAATST: Zaagsel?
door
Duikeend
01 July 2025, 20:47:55
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
BartvD
01 July 2025, 20:03:51
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Martijn1974
01 July 2025, 18:43:51
NZH A 1001 - 1004
door
Gerco van Beelen
01 July 2025, 18:35:12
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
01 July 2025, 18:33:07
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omlaag
Auteur
Topic: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90 (gelezen 5859 keer)
dh3201
Offline
Berichten: 2511
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #15 Gepost op:
02 December 2016, 14:47:19 »
Een BKD kan natuurlijk een keer manco zijn geweest (wegens defect of zo uit de stam gerangeerd), maar in mijn notities ben ik in de jaren '90 geen trein zonder BKD tegengekomen op de relatie Zandvoort/Haarlem naar Maastricht/Heerlen. Wel enkele in de jaren '00.
Met de komst van ICK, die ook een tijdje gemengd op deze route hebben gereden, kwamen zeer variabele samenstellingen voor.
Nog enkele leuke voorbeelden:
31-12 2002 Haarlem - Maastricht:
1746
50 84 20-77 105-9 ICRm B
50 84 20-70 216-1 ICRm B
50 84 82-37 061-8 ICK BD
50 84 10-77 604-3 ICR A
50 84 10-77 303-2 ICRm A
50 84 10-70 373-2 ICRm A
50 84 21-37 516-5 Plan W
50 84 21-37 466-3 Plan W
50 84 82-37 057-6 ICK BD
50 84 22-37 992-7 ICK B
50 84 10-70 665-1 ICR A
50 84 22-37 915-8 ICK B
(notabene twee BD's)
30-03-2003 richting Haarlem:
1740
50 84 22-37 918-2 ICK B
50 84 22-37 926-5 ICK B
50 84 22-37 933-1 ICK B
50 84 20-77 156-2 ICRm B
50 84 22-37 947-1 ICK B
50 84 82-37 065-9 ICK BD
50 84 22-37 932-3 ICK BD
50 84 10-70 677-6 ICR A
50 84 20-77 108-3 ICRm B
(lekker knus in de eerste klas
)
(ook hier weer twee BD's)
30-03-2003 richting Maastricht of Heerlen:
1736
50 84 82-70 906-2 ICR BKD
50 84 21-37 467-1 Plan W
50 84 22-37 983-6 ICK B
50 84 21-37 466-3 Plan W
50 84 12-37 018-3 ICK A
50 84 22-37 935-6 ICK B
50 84 82-37 058-4 ICK BD
50 84 10-77 301-6 ICRm A
50 84 12-37 028-2 ICK A
50 84 10-77 615-9 ICR A
50 84 21-37 503-3 Plan W
50 84 82-70 916-1 ICR BKD
(Zowaar twee BKD's en ook nog een BD)
27-07-2003 Haarlem - Maastricht:
1833
50 84 26-37 102-9 DDM Bvk
50 84 26-37 515-2 DDM Bv
50 84 10-77 613-4 ICR A
50 84 10-70 665-1 ICR A
50 84 22-37 988-5 ICK B
50 84 20-77 764-3 ICR B
50 84 82-70 436-0 ICRm BD
50 84 20-77 126-5 ICRm B
50 84 22-37 937-2 ICK B
50 84 22-37 902-6 ICK B
50 84 10-70 681-8 ICR A
50 84 26-37 506-1 DDM Bvf
(DDM zowel voor als achteraan de stam)
27-07-2003 Maastricht Haarlem:
1766
50 84 92-37 007-9 Df ex-plan E
50 84 20-77 775-9 ICR B
50 84 20-77 139-8 ICRm B
50 84 10-70 662-8 ICR A
50 84 20-70 585-9 ICR(m) B
50 84 10-70 675-0 ICR A
50 84 21-37 503-3 Plan W
50 84 22-37 955-4 ICK B
50 84 10-70 676-8 ICR A
50 84 20-77 771-8 ICR B
50 84 22-37 927-3 ICR B
50 84 12-37 024-1 ICK A
(geen enkele BD of BKD)
02-08-2003 richting Haarlem:
1775
50 84 26-37 505-3 DDM Bvf
50 84 22-37 905-9 ICK B
50 84 20-70 584-2 ICK B
50 84 10-70 682-6 ICR A
50 84 20-70 208-8 ICRm B
50 84 22-37 925-7 ICK B
50 84 12-37 032-4 ICK A
50 84 12-37 031-6 ICK A
50 84 22-37 923-2 ICK B
50 84 22-37 962-0 ICK B
(geen enkele BD of BKD)
29-02-2004 Haarlem - Maastricht:
1766
50 84 10-77 623-3 ICR A
50 84 10-77 611-8 ICR A
50 84 20-77 104-2 ICRm B
50 84 20-77 122-4 ICRm B
50 84 20-70 227-8 ICRm B
50 84 20-77 101-8 ICRm B
50 84 20-77 134-9 ICRm B
50 84 82-70 911-2 ICR BKD
50 84 82-70 952-6 ICR BKD
(zowaar nog een keertje twee BKD's)
Gelogd
Kind 1: Kijk een goederentrein!
Kind 2: Nee joh, dat noem je een betere trein
Stamhe
Offline
Berichten: 26
Containertransport
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #16 Gepost op:
03 December 2016, 16:59:30 »
Maar Antal... deze van Niels;
02-08-2003 richting Haarlem:
1775
50 84 26-37 505-3 DDM Bvf
50 84 22-37 905-9 ICK B
50 84 20-70 584-2 ICK B
50 84 10-70 682-6 ICR A
50 84 20-70 208-8 ICRm B
50 84 22-37 925-7 ICK B
50 84 12-37 032-4 ICK A
50 84 12-37 031-6 ICK A
50 84 22-37 923-2 ICK B
50 84 22-37 962-0 ICK B
Is ook zonder BKD èn hij is gespot, dus is dat niet wat?
Groetjes,
Elbert (Je Kamerikse maatje die ook nog op ICR-jacht is)
Gelogd
Antal
Offline
Berichten: 1345
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #17 Gepost op:
03 December 2016, 22:26:50 »
Ha Elbert, vriend!
Dat is inderdaad een leuke samenstelling maar ik hou mezelf strikt bij de jaren 90.
Wat betekend dat ik volgend jaar hard op jacht ga naar de ICR BKD in tijdperk IV/Va
Vanavond een mooi dvdtje gekregen van de spoorwegen in 1991 en daar hoop ik ook wat beelden uit te halen.
Groetjes,
Antal
Gelogd
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90