...Verder leg ik vóór het bouwen van de bergen, trace's etc. het railplan eerst in hoofdlijnen uit om te zien of en waar ik ruimte heb om m'n voeten neer te kunnen zetten bij problemen en of dat werkbaar is. Zo niet, dan dus minder sporen. Misschien wel mogelijk om b.v. een Watertoren afneembaar te maken om ruimte te creëren.Heeft m'n aandacht!
Een leuk plan. Nou ben ik zelf geen voorstander van het volproppen van een baan met rails. Omdat vaak de Scenery geweld aangedaan wordt en de balans tussen scenery en spoor doorslaat en ik zie in jou baanplan veel spoor. Wat ik mis is de 'noodzaak' van een trein om het depot te verlaten. Komt er nog een extra station ergens? Of een goederen depot of iets dergelijks waar treinen voor noodzakelijk zijn? Dit is niet om je plan af te vallen, ik ben alleen bang dat als het eenmaal staat je het depot veelvuldig gaat gebruiken en de rest van het plan nauwelijks. Groet, Arbhin
Ik mis ergens een (verdoken) keerlus.Nu heb je alleen een lok wissel als enige mogelijkheid om andersom te rijden.