Laten we met z’n allen zorgen dat deze hallen propvol komen, zonde om leeg te laten staan. Het is wel 23.000 vierkante meter (bijna 4 voetbalvelden) dus een hele toer, maar wel een unieke kans om modelspoor zo uitgebreid mogelijk te promoten. En ik verzoek iedereen om eens na te denken over een activiteit waarmee we het nieuws kunnen halen. Dat wij dit jaar het 18.00 uur journaal haalden is fantastisch, maar is een uitzondering want het zoveelste Eurospoor evenement is niet echt nieuws. Het was een rustmoment om de televisiekijker even op adem te laten komen tussen alle ellende door. Zonder echt nieuws kom je normaal gesproken niet in het journaal. Om de media te interesseren moet je iets bijzonders hebben.
Inderdaad, de TEE RAm en de TEE DE-IV waren technisch identiek. Het verschil zat in de eigenaar (SBB of NS) en dientengevolge in de opschriften. Beide kwamen langs Delft.
De TEE Ile de France werd begin jaren zestig met een Frans dieseltreinstel gereden. Op de site van Nico Spilt staat ergens een foto, evenals op Feijenoordse meesters. Kan niet zo snel achterhalen welk type het is.Gerard
Wij blijven het vreemd vinden dat op Piko na de grotere fabrikanten zich afzijdig houden van onze beurs terwijl ze in Duitsland door het hele land aan de “Messen’’ deelnemen.
Naast Picommit. (samen met) (naast exactrain) TEGENOVER Beneluxspoor.. Aldus de vertegenwoordiger.kuch...(zijn wat min puntjes Edsko)
Speciale vermelding geldt voor Ronald Halma die we hartelijk willen bedanken voor niet alleen zijn bijdrage met Amerikaanse modelbaan en thread daarover, maar ook de bereidheid om vrijdagmorgen al om 07.30 een radioverslaggever van RTV Utrecht te woord te staan. Super!
Ik onderschrijf de teleurstelling/observatie dat de grote merken op Piko na, het laten afweten. Overigens betwijfel ik of de grote twee komen.
Euh.....ROCO stond gewoon op de beurs.....Zover ik op foto's heb gezien en ik (niet op de beurs) met de vertegenwoordiger heb staan kleppen.