Decoder aangesloten zoals Bert heeft beschreven.Begint al weer goed, er zit geen witte draad aan de decoder, staat wel in de beschrijving, wel een grijze, die staat weer niet in de beschrijving, dus grijze maar op plek gezet van de witte.Inderdaad kan nu de decoder m.b.v. de IB uitgelezen worden.
Met ertussen gezet, bedoel je dan tussen de witte draad en de blauwe draad?
...Inderdaad tussen de witte en blauwe draad....
maar ook deze kon de decoder niet vinden en kon ik dus zelfs niet CV waarden instellen.
Dat uitlezen gebruik ik om in een Excel bestand deze waarden vast te leggen zodat, mocht een decoder sneuvelen, ik deze kan vervangen en niet opnieuw alles uit hoef te vinden, maar de waarden zo in kan voeren.
Begint al weer goed, er zit geen witte draad aan de decoder, staat wel in de beschrijving, wel een grijze, die staat weer niet in de beschrijving, dus grijze maar op plek gezet van de witte.
Ik heb hem getest met de ESU Prüfstand getest, dus geel en blauw op motoraansluiting.
De ledjes op de Prüfstand worden al vanuit de ESU TRACK-aansluiting voorzien van een common +, dus ja...
@Iedereen, heeft iemand deze last in de DCC specs kunnen vinden? Of de IB handleiding?
Dat snap ik, maar we hebben het hier over DCC
Dus vandaar dat ik vraag naar de DCC spec (want je zou verwachten dat het daar dus genoemd wordt) of wat de IB aan geeft.