Nu is alleen mijn geliefde Tamiya TS 48 op.....Wie weet waar ik dat kan krijgen op een maandag
Elk rijtuig is overigens voorzien van een asgenerator: aan de pleeraam-zijde het rechter draaistel.
Interessante tekening, maar de raamindeling van de K1 in NL is echt heel anders dan op deze tekening. Misschien is er ooit een K1 2e klas geweest, maar de K1's bij de SSN en mogelijk ook bij de ZLSM zijn in elk geval allemaal ex 1e klas rijtuigen.
Waar zit de asgenerator eigenlijk bij het BD-rijtuig? Voor zover ik foto's kan vinden kennelijk juist niet aan de kant van het toiletraam.
We gaan verder met vragen.De postbode bracht hedenmorgen het Mitropa rijtuig. Welke kleur heeft het dak van dat rijtuig bij de SSN (gehad)? Op foto's lijkt het dak meestal lichtgrijs. Het dak van het model is lichtbruin.
Verder las ik ergens dat de SSN nog twee rijtuigen heeft. Eentje dat als onderdelenleverancier geldt en een vrij recent aangeschaft rijtuig dat momenteel in revisie zou zijn. Wat is dat recent aangeschaft rijtuig voor type?