Vertel mij nou nog eens waarom een reis van Lw of Gn naar A'dam nou 3 uur moet duren op een relatief korte afstand terwijl deze zelfde reistijd van A'dam naar Parijs word bereden met het dubbele Km aan afstand.(met de trein)Greetz:Menno
Jij kunt echt geen verschil bedenken tussen de route Amsterdam/Rotterdam/Antwerpen/Brussel/Parijs en Amsterdam/Zwolle/Leeuwarden?
Henk, los van mijn egoïstische visie hiervoor: Ik kan er anders over denken als je denkt in termen van: Amsterdam-Drachten-Groningen-Bremen-Hamburg-Berlijn en eventueel verder. (Warschau?) Maar op zich kan ik me ook voorstellen dat een directe link met Hamburg nou niet iets is waar ze in Rotterdam op zitten te wachten. Rob
Maar als ik Wesley mag geloven hebben wij ook baat bij een gemiddelde groei van de Europese economie .
In Nederland hebben we uitsluitend behoefte aan een heel goed zeer frequent rijdend metronet-achtig railsysteem. Geen stoptreinen en intercity's door elkaar, maar gewoon elke vijf minuten een trein die overal stopt.
Amsterdam-Drachten-Groningen-Bremen-Hamburg-Berlijn en eventueel verder.
Het westen heeft Rotterdam als haven , maar in het Noorden een prachtige Eemshaven, Met een gloednieuw energie gebeuren er om heen , of in aanbouw ervan.
(...) we beter kunnen zorgen voor een betere verbinding met noord-duitsland, valt voor ons veel meer voordeel uit te halen. ´Den Haag´ heeft ons nog nooit iets gebracht, behalve een hoop loze beloften.
Altijd een leuke...wat heeft Noord-Duitsland het noorden van Nederland ooit gebracht?
Het nadeel van Noord-Nederland is dat het een uithoek van Europa is. Er gaat misschien niets boven Groningen, maar er is ook helemaal niets boven Groningen.
Altijd een leuke...wat heeft Noord-Duitsland het noorden van Nederland ooit gebracht? En waarom zou de Duitse regering het beter gaan doen van de Nederlandse? Zou het om de afstand gaan, het 'ver-van-je-bed-argument'? De regering van Niedersachsen zetelt in Hannover, verder van Groningen dan Den Haag...