Ik neem aan dat bovenstaande plan is uitgevoerd met roco line,net als de overige van Michel. Weten we ondertussen nog altijd niet welke soort HO rails de T.S. wil gaan inzetten.Laat dat nou toch wel handig zijn om te weten ivm verkrijgbare wissels en hun graden en evt ook bij gebruik van vaste rail stukken i.p.v. flexrails
Zo Michel wat ben jij ineens enthousiast over kop stations
Het was nog niet helemaal naar mijn zin en ik heb er wat aan de rechterkant wat toegevoegd of vinden jullie het te druk met de 3 opstel sporen?
Less is more, wordt niet voor niets gezegd. Verder heb je geen omloopmogelijkheid, dus rangeren wordt lastig.
Moet dat dan perse ?De trein komt geduwd aan bij de industrie op de kopsporen,verdeelt evt de wagons en vertrekt tot ze klaar zijn om leeg opgehaald te worden.Of heb je soms wel is een leeg gehaalde/volgemikte goederentrein afkomstig van een stamspoor geduwd over de hoofdbaan zien rijden richting zijn een emplacement in de omgeving ?Ik namelijk niet,dus omlopen in dat geval,waarvoor
Om nog maar te zwijgen over t feit dat als ik lengtes van die rode lijntjes bekijk,dat je dan geen industriegebouw kan plaatsen en er wel geteld misschien 2 wagons kan parkeren,dat werkt volgens mij ook niet.Maar dit is slechts mijn mening en kijk erop
Een korte uitleg: Spoor 1 tot en met 3 zijn de personensporen. Een lok zou om kunnen rijden, maar is niet noodzakelijk. Er kan altijd een lok komen van het opstelspoor van loks. Een andere mogelijkheid is, om een passagierstrein binnen te laten komen op spoor 1. Op spoor 2 staat een losse lok. Deze gaat voor de trein op spoor 1 en vertrekt met deze trein. Vervolgens komt er een trein binnen op spoor 2. Ook hier blijft de lok staan. De lok van spoor 1 gaat voor de trein van spoor 2 en vertrekt met deze trein. Volgens mij is dat een reëel beeld dat je op kopstations in het buitenland tegen kan komen. Personentreinen kunnen ook binnenkomen op spoor 3 en zouden mee kunnen doen in het bovenstaande spel van spoor 1 en 2.