Gisteren een middagje getest met 2 tablets en 2 phones tegelijk gewerkt. Alles lijkt goed te gaan en alleen tegen het einde de fenomenen ondervonden die je beschreef van de niet snel reagerende WAM. Dit is op dat moment veroorzaakt door het afhaken van 2 phones en een tablet. Daar ging het fout. Ik verwacht dus dat kontinu aan en afmeldende phones je probleem veroorzaken. Blijkbaar kan de WAM daar niet goed mee overweg.
Verder heb ik geen traagheid ontdekt. Wat mij wel opviel is dat de treinbesturing van dezelfde lok wel op de andere phones werd overgenomen maar de wissels niet. Dat had ik wel verwacht en geburde alleen in het begin op 1 tablet, daarna niet meer. Wel veel last gehad van crashende z21 apps. Met name bij opstarten en schakelen naar andere schermen was het regelmatig raak. De melding z21 is gestopt kwam dan en was ie weg...
Ik verwacht dus dat kontinu aan en afmeldende phones je probleem veroorzaken. Blijkbaar kan de WAM daar niet goed mee overweg.
Wel veel last gehad van crashende z21 apps.
Client ask: LAN_GET_LOCOMODE with address:23Client ask: LAN_X_GET_FIRMWARE_VERSION
Gaat niet werken voor dit doel. Misschien zelfs schade.