En als je de zaagsnede nu eens onder een hoek zaagt dus niet haaks op de railstaaf, dan is de dender helemaal niet aan de orde. Groetjes
Enige twijfel die ik had was dat het wiel er theoretisch wat langer over doet om over de naad te komen (sluiting blijft langer hoog). Weet niet of dit invloed heeft op de terugmelding(?)
- Plastic raillassen van fleischmann heb ik ook geprobeerd... god wat een troep zeg.
Waarom niet gewoon proberen? Wat kan er gebeuren? Proberen is de beste manier om te leren.
Normaal gesproken is het voldoende om een rail door te slijpen.De andere rail laat je over de gehele baan als retour doorlopen.Als het over meerdere boosters gaat dan ligt het aan het type booster of je ook op de boosterscheiding de andere rail moet doorslijpen.De opening opvullen Ik doe dat met een klein stukje styreen en secondenlijm. Daarna de uitstekende delen met een mesje wegsnijden en je ziet er niets meer van.Misschien handiger om twee kleuren draad te gebruiken.Weet je zeker dat je onderweg niet ergens een verdraaiing maakt.