Ik ben veel bezig met CV29 t.a.v. slecht rijdende loc's
Ik ben bang dat je het zelf inderdaad zit spoken. Voor CV29 is het namelijk keihard vastgelegd en daar zal niets spoken, ben alleen een beetje bang dat je het zelf nog niet helemaal begrijpt.MvgWim.
Echter als je door experimenteren erachter komt dat die CV29 wel wat doet, WAT DAN?
Hoi Klaas,Je bent wel knap grof, volgens mij heb je geen enkele respect voor een ander zijn mening.
Klopt, echter als ik in CV29 de 28 rijstappen waarneem en mijn loc via de ECOS-II op 128 rijstappen rijdt, klop er iets niet.
Ik ben veel bezig met CV29 t.a.v. slecht rijdende loc's of verlichtingsproblemen loc's. En dan vind ik een instelling in CV29 waarbij ik de loc "ON TRACK" krijg zoals ik het zou willen. Tja een verklaring daarvoor dat het steeds lukt heb ik nog niet kunnen vinden.
Het uitpluizen doe ik veelal in de praktijk en via de calculators op het internet en lezen daarover, echter.....................
Mijn voorwaarden zijn t.a.v. de loc: 128 rijstappen, verlichting bij vooruit en achteruit oke en de loc moet goed rijden.
Je bent wel knap grof, volgens mij heb je geen enkele respect voor een ander zijn mening.
Nog een keer, je bent vreselijk hardleers :
Je rotzooit dus gewoon maar wat aan.