Als de constructie op dergelijke wijze desintegreert, kan deze nauwelijks nog botsenergie opnemen. Ik kan me voorstellen, dat NS en IL&T nog eens goed naar dit ongeval in Duitsland kijken, nu er binnenkort grote aantallen FLIRTS in Nederland gaan rijden,
Ja, ik ben geen hedendaagse treinenbouwer, en ongetwijfeld worden er best boutverbindingen gebruikt maar het zal niet zijn dat er een heel dak aan de rest van de carrosserie gebout zal worden...Bijvoorbeeld Werkspoor bouwde al volledig elektrische zelfdragende casco's;http://publiek.collecties.hetutrechtsarchief.nl/detail.php?nav_id=0-1&id=1280301674&index=145http://publiek.collecties.hetutrechtsarchief.nl/detail.php?nav_id=0-1&id=1280659198&index=174
Eerst maar eens afwachten waar de spoorwegen zelf meekomen in plaats van de media klakkeloos te geloven.
Im Falle von zentralisierter Stellwerksbedienung kann es vorkommen, dass ein Fahrdienstleiter für mehrere benachbarte Zugmeldestellen zuständig ist. Dann entfallen die Zugmeldungen; der Fahrdienstleiter spricht also nicht etwa mit sich selbst.