Ik gok op een DEV of het vooroorlogs stroomlijnmaterieel. Beide zeer welkom.
Ik word gek van al die raadseldraadjes
In deze draad wil ik gaan proberen de ups en downs van het ontwerpen, tekenen, proefbouwen etc. van een treinstel in geplot styreen te laten zien.Dat er al een beproefde methode is, hebben Plan U en het Dg-tje laten zien. Tijd dus voor wat variaties op het thema. Delen van het stel zullen volgens de oude beproefde methoden gemaakt worden, andere delen met volledig nieuwe !
En wat stel je voor als Prijs Een gratis cursus styreen snijden met hindernissen
dus ik ga voor een DE-5
..Zou het plotten niet vervangen kunnen worden door een techniek die makkelijker (en goedkoper) door een ieder thuis gebruikt zou kunnen worden. De weinige snijplotters die in Nederland aanwezig zijn, kosten immers een vermogen. En verbruiken allejezus veel tijd om het styreen te versnijden.
Wie bedenkt een truc? Zou je met een Dremel frees, aangedreven door een stuurprogramma een of andere kunststof kunnen verwerken?
De titel van het plaatje is Boo... In de DE-5 zit een Boo bak evenals in de Mat '40-5. Bij de 40-5 is de bakindeling echter anders dus ik ga voor een DE-5
...Wanneer starten de inschrijvingen voor opleidingen aan de Karst Drenth Academie?
Door het modulair teken kunnen, op hetzelfde concept, vrij eenvoudig tekeningen gemaakt worden van:omBC 29xxEl. Mat 40 2 wagenEl. Mat 40 5 wagenDE Mat 40 5 wagenEl. Mat 46 2 wagenEl. Mat 46 4 wagen