Somda: De bron der Bronnen NS heeft na een veiligheidsincident, waarbij een stel naast de rails kwam te staan, belooft dat mat'64 in 2016 niet meer ingezet gaan worden. IL&T heeft hier ook een vinger in de pap, d.m.v. een rapportage.
FLIRT-III is niet vergelijkbaar met SLT.De FLIRT-III is een van de plank trein en de SLT een eigen ontwerp.Vermoed ook dat die FLIRT-III stellen ook de enigste NS treinen zullen zijn die wel bij sneeuw rijden.
De onderhoudstermijn is dan verstreken. Afdoende revisie is te duur en er zijn ook niet veel onderdelen meer.Je kan marchanderen met die termijn. Minstens 95 procent kans dat het goed gaat.
Ik ben 21 november in Utrecht, eens zien of ik er dan nog eentje kan spotten als allerlaatste
Ik zou ergens anders gaan staan...
Wel raar dat Plan V n.a.v. die ontsporing bij Teuge na december 2015 niet meer ingezet mag worden, maar tussen maart en december geen enkel probleem is....
Ik moet het nog zien, die datum. 'Strenge' winters hebben wel vaker volkomen onverwachte inzetten veroorzaakt.