Zie het als een visvijver met steeds minder vis en steeds meer hengels.......
Met respect en goede collegialiteit naar de beursorganisatoren van de andere grotere evenementen, maar:Zie het als een visvijver met steeds minder vis en steeds meer hengels.......
Als je maar weet waar je vissen moet...
Dank je Leo, je kent mij persoonlijk en je weet hoe ik daarin sta Deze uitspraak is al eerder gedaan door "de andere" organisator. Maar:En dat is zo. We doen het allemaal op ons eigen manier en dat is goed. Wij kijken binnen maar ook ver over onze landsgrenzen en halen daar onze banen. Sterker, wij bouwen een band op met onze tentoonstellers waarvan velen inmiddels onze vrienden zijn na alle jaren van OntraXS. Misschien ligt daar het geheim om kwaliteit in de toekomst te waarborgen?
Met die visvijver bedoelde ik natuurlijk de bezoekers.
"Modelspoorwinkel xxxx is een hele goedkope winkel".Als iemand dat opschrijft kan dat een algemeen bekend feit zijn dat door onderzoek is komen vast te staan of het is een mening van de schrijver. Sommige meningen worden op die manier als feiten overgebracht.
Man wil naar Eurospoor, maar vrouw begint te zeuren; "en ik dan?, nee gaat niet gebeuren" > resultaat: GEEN bezoeker