............ Maar dan moet je het niet gelijk met Legoworld gaan houden, dat is een hele domme zet. Die families kiezen echt massaal voor Legoworld, dat lijkt me een inkoppertje. En de meeste families gaan niet twee keer in dat weekend naar de jaarbeurs en alles op dezelfde dag is te veel. Tegelijkertijd met een crea evenement is veel slimmer, als we naar de traditionele interesses kijken.Het lijkt me zinvol, als we Leo willen helpen, hem te voorzien van meer PR ideeën. ........
Op bovenstaande foto kan ik ook niemand van het mannelijke geslacht ontdekken!
Hoi,Ik denk dat als er in 2016 weer eurospoor komt dan is het misschien verstandig om het samen te organiseren met KreaDoe misschien is het dan ook mogelijk om iets aan de toegangs prijzen te doen. Bovendien krijg je misschien wel meer bezoekers binnen. Ja kan het allicht eens proberen.gr bernard
Wat ontraxs betreft denk ik dat over een paar jaar de koek ook wel op is wat betreft mooie kijk dozen.Kan mij niet voorstellen dat de deelnemers van 2015 weer een nieuwe kijkdoos maken voor 2016 waardoor het veel moeilijker wordt om weer nieuwe deelnemers te vinden.
Kan mij niet voorstellen dat de deelnemers van 2015 weer een nieuwe kijkdoos maken voor 2016 waardoor het veel moeilijker wordt om weer nieuwe deelnemers te vinden.
Tja ik denk dat we in Nederland gewoon niet meer drie grote modelspoor shows moeten organiseren dat is gewoon te veel van het goede. Ik ben van mening dat je beter in de oneven jaren eurospoor kan houden en in de even jaren rails.
Zelf blijf ik van mening dat je prima 3 van deze evenementen naast elkaar kunt houden omdat ze elk hun eigen publiek kennen.
Jos.