Ik protesteer met klem tegen het woord "vervuilen". Als een mening jou niet zint, ongeacht de inhoud van de mening, blijf dan zelf weg van dit forum. Ook al wil de persoon anoniem blijven, dat is hier gebruikelijk en zijn goed recht, zolang de regels in acht genomen worden. Dat jij jezelf, net zoals ik, wel bekend maakt, is jouw eigen zaak. Een ander kan daar anders over denken.Reageer dus aub maar niet meer.Maarten.
Verschil in positie. Precies de aangegeven redenen van niet deelnemen aan "tentoonstellingen" zoals Eurospoor of Rail. Dan kan ik mijn geld wel beter besteden en de inkomsten, maar ook de kosten, aan de al dan niet reguliere handel overlaten.
Als je daarentegen je eigen beurskosten ter plekke door directe consumentenverkoop wilt terugverdienen gedraag je je als winkelier en kan ik me voorstellen dat de winkeliers die jouw producten in het assortiment genomen hebben dit als onterechte concurrentie zien.
maar zullen we het hier bij laten ?
Meningen en zienswijzen mogen verschillen, maar frustraties uiten wordt het hier niet mooier op. En daar lijkt Eurofan zich wel voornamelijk van de bedienen. Dat jij het daarmee eens bent doet niets af aan de teneur. Dan zie ik liever gewoon de mening die je aan het begin gewoon ventileerde en dus ook zeer welkom is.
oorspronkelijk bericht door mod verwijderd, je hebt helemaal gelijk Ben!
Maarten, wat is dan je positie? Ben je importeur/distributeur?
Op Eurospoor mis ik de fabrikanten, Leo H. vindt daar wat van maar het zou goed zijn eens uit te zoeken waarom zij niet komen in plaats van een moreel beroep op hen te doen.
Nee, dat zie je verkeerd. De producten die deze winkels verkopen zijn zo specifiek dat je niet over algemene handel kunt spreken. Er staan geen notoire dozenschuivers.
Noem ze eens, volgens mij kijk ik er overheen..