Ik dacht, kom ga eens met openbaarvervoer naar Utrecht daar de vrouw de wagen nodig heeft. De reisplanner vertelde mij dat ik Eurospoor wel kan vergeten.reistijd; 4 uur en 55 minutenkosten;13.73 bus en metro10.10 trein23.83*2= 57.66 (je wil toch ook weer terug)intree17.5017.50+57.66=75.16 euroWat heb ik dan nog te zoeken op Eurospoor?
Dat heb ik me wel laten vertellen ja...
Aan gepast. Maar als een dagkaart 25 euro is dan kom ik toch aardig in de buurt van het vorige bedrag. Stel dat je niet wil verhongeren, uitdrogen en nog wat wil lozen, dan komt er nog eens een behoorlijk bedrag bij zo dat het eerste bedrag ruimschoots word overschreden, Al met al een reden om niet te gaan . Het geld kan in de hobby beter besteed worden.
Juist ja...Ik dacht dat een dagkaart +- €15 was. Is het opeens €25!Dus ik kan weer naar huis, dat geld heb ik niet... Groet,Johan
En Hans, dan ga je niet. Man, dat gezever over wat het allemaal kost wordt ik helemaal niet goed van. Kun je en heb je geld; ga. Kun je niet en heb je geen geld; ga niet.Elk jaar met elke tentoonstelling hetzelfde gezeur
Ik dacht dat een dagkaart +- €15 was. Is het opeens €25!Dus ik kan weer naar huis, dat geld heb ik niet...
Ik zeur niet, ik heb het er ook niet over dat het te duur is, ik laat alleen maar zien wat je werkelijk kwijt ben aan totaal kosten. Dit is een voorbeeld wat ook voor bv Houten opgaat. En inderdaad je gaat wel of je gaat niet en dat is geheel persoonlijk en daar hoef jij je niet druk om te maken. Slecht voor je tikker.