laatste keer vond dat erg weinig commerciële kraampjes waren en te veel banen,
Waarom alleen op vrijdag?
Wat ik ook nog wil meedelen, is dat op vrijdag deze brug te zien zal zijn. Daar kijken wij in ieder geval al erg naar uit.
Wat het rijdend materiëel betreft nemen we het niet zo nauw, we rijden met van alles door elkaar.
laatste keer vond dat erg weinig commerciële kraampjes waren en te veel banen
Daar sluit ik me graag bij aan. Ik wil het graag positief formuleren.Clubs: verwen ons met treinsamenstellingen die een beetje realistisch zijn. Er is de laatste jaren zoveel informatie beschikbaar en er zijn zoveel foto's Bovendien: er komen zulke mooie modellen uit. Laat die Roco plan W rijtuigen dus maar thuis.En laat treinen zien die qua tijdperk bij elkaar passen.Als er op de club verschillende tijdperken zijn vertegenwoordigd, is het wel zo leuk om bijv 's morgens tp4 te rijden en 's middags tp 5/6. Het hoeft allemaal niet 100% precies, maar een beetje stijl is wel aangenaam.
Als ik nog eens terugdenk aan die Duitse drie-assige stoomlocomotief waarachter een TEE-rijtuig hangt gevolgd door een turquoise Plan D en dan nog een twee-assige Belgische bagagewagen dan heb ik het wel gehad.