Hierop wil ik uiteraard reageren. Gelukkig hoef ik daarover geen ja en nee-spelletje te voeren. Veldhoven heeft gestaan op de volgende beurzen: Rijswijk 2008, Nederlandse Modelspoordagen 2008, Ontraxs 2009, Modelbouwshow 2010, Udense Modelspoordagen 2010, Internationale Modelspoorshow Kaarst 2011, Febelrail 2011, Charleroi 2011, Smalspoor modelbouwdagen 2011, Leipziger Messe 2011, Expo Trains 2012, German Rail 2013, NMF Jubileum Festival 2013, Dordt in Stoom 2014, Open Monumentendag Waalre 2014, Scale Model Challenge 2015. (Bron: website Modelspoorgroep Valkenswaard).
En ja, waarom daarna niet nog even naar Eurospoor2015 voor een relatief hoge vergoeding... dacht het niet. Maar zoals ik het lees is het niet netjes om MSGValkenswaard af te wijzen.
Het mini-baantje "Veldhoven 1935" is voor de eerste keer tentoongesteld in 2008 in Mechelen (B). Daarna is ModelSpoorGroep Valkenswaard de afgelopen zeven jaar vier keer naar een grote Nederlandse commerciële beurs geweest waarvan de laatste keer in 2009. Al de andere beurzen waren of in het buitenland, of kleinschalige plaatselijke beurzen waar een beperkt publiek op af komt.
Wij hebben een afwijzing gekregen met de mededeling dat er een selectie moest worden gemaakt uit de vele inschrijvingen.
Wij respecteren de keuze van een beursorganisator en gaan daar dan ook niet over in discussie.
Je doelt wellicht op Railclub Utrecht. Die staan er elk jaar. Ik vermoed dat dat komt omdat ze weinig vergoeding vragen. Maar daar kan ik me in vergissen.