Dan is je herinnering niet correct want er stonden vorig jaar op OntraXS geen niet-afgewerkte banen. Nooit eigenlijk, want dat willen we niet. De lijst nog eens doorgespit hebbende denk ik dat je de H0n3 baan van Pit Karges bedoeld.... die had een mooi winterlandschap met daaromheen een ovaal dat inderdaad kaal was. Maar dat was het schaduwstation en niet de werkelijke baan
Ik neem aan dat je nu wel inziet dat het jouw herinnering is, die niet correct is. Michel heeft je geheugen even opgefrist en zelfs de bouwer gaf het destijds al toe.Kortom: in 2014 stond er op OnTraxs wel degelijk een niet compleet afgewerkte baan.Steyn
En idd terug naar Eurospoor waar deze topic over gaat..
Wat Eurospoor betreft: wanneer vernemen we of er daarvan nog een volgende editie komt?
Ik heb de topic over Eurospoor niet zo gevolgd. Vandaar dat ik zo laat reageer. ModelSpoorGroep Valkenswaard wilde graag met ons mini-baantje "Veldhoven 1935" komen, een absolute publiekstrekker, maar Leo vond het niet nodig om reden dat hij de mening is toegedaan dat dit mini-baantje al te veel op tentoonstellingen te zien is geweest. Dat laatste is pertinent niet waar maar ik had geen daar een discussie over te voeren.
Als ModelSpoorGroep Valkenswaard wordt uitgenodigd voor een clubbeurs waar geen of een zeer bescheiden entree wordt gevraagd passen wij ook onze vergoeding daar op aan. Dat is als het in de buurt is niets en anders de benzinekosten en niet meer. Vraagt een commerciële beurs entreeprijzen van 12 tot 17,50 euro moeten ze aan ons niet vragen om voor een habbekrats te komen.