................. Toch doe ik het niet.
Snijplotters ed. zou ik niet gebruiken:Kost ook een hoop tijd, maar dan achter de pc, en de resultaten hoeven niet perse beter te zijn. Je mist de voldoening van het zelf maken, dat inmense gevoel van opluchting en tevredenheid als een heel stuk klaar is. Bij computertekenwerk heb ik dat gevoel nl. niet.Groet,Tjaling
En dat ben ik nu weer niet met je eens!Als ik de opzet van deze brug eens bekijk dan zou de ligger uit 3 lagen bestaanElke ligger heeft een wederkerend patroon, dus dat is maar éénmaal tekenen en voor de rest kopieeren.En dat voor de middelste ligger, en beide buitenste liggers.Dus het tekenen op de PC zal even iets kosten maar dat is in een half uurtje gebeurt.Waarbij ik er dan wel van uit ga dat er geoefend is met het programma nanocad.de plotter zou kunnen werken op 0,1 mm nauwkeurig dus het tekenprogramma kan dat ook.maar ik kan me ook indenken dat mensen het zelf willen snijden, maar dan nog zouden ze de basistekening in Nanocad5 kunnen maken.Maar Michel mag dat inderdaad zelf beslissen;Ik geef alleen aan dat het ook op een andere manier kan.Ik heb zelf inmiddels al geoefend met de plotter en was aangenaam verrast wat er als resultaat uitkomt.En het materiaal is ook goedkoop, ik gebruik gewoon de 0,5 mm dozen van de cruesli uit de supermarkt als basismateriaal;maar hoe dan ook, ik vind het fantastisch wat Michel maakt en blijf dit draadje met belangstelling volgen.
Ik volg dit met veel plezier. Je maakt een paar pracht stukjes metveel detail, zonder een kwak euro's uit te geven. Top!