Met drie man 3 locs in de States besteld bij Scaletrains; 3x SD40T-2 tunnel motors:20250320_131328 by Ronald Halma, on FlickrEn ze zijn mooi! De mijne:20250320_143925 by Ronald Halma, on FlickrHad er al eentje dus genoeg Zal op een later moment wat meer laten zien en horen. Ja, met sound All-in (locs/verzending/douane) voor 400 euro per stuk en dat is net wat goedkoper als dat we ze bij een shop hadden gekocht. Blij mee!
Via mijn bron uit Scandinavië een intact exemplaar van de zeldzame 1300 ontvangen uit de periode '53-'56.Het lastige is dat bij 90% van deze locjes het kunststof huis zo vervormd is dat het in stukken scheurt door de vorm van het onderstel. Een intact exemplaar is bijna onvindbaar, ook mijn eerdere aankoop bleek niet meer in vorm te krijgen. Maar nu dus toch een goed op te knappen exemplaar gevonden.Met een extra wagentje type 1400, ook zeldzaam want deze zijn maar kort zo geleverd (1953-54), daarna alleen nog zonder de ruitjes en het extra gewicht als startset wagentje nummer 1200.
En net voor de handelsoorlog helemaal los gaat. Waarschijnlijk gaat dit binnenkort wel duurder worden
Bessel, jij bent volgens mij de grootste veelpleger in deze rubriek of niet?
Nog even, dan heb ik genoeg