ik begrens mijn collectie echt
De schaalverhouding van dat sluitsein op die Donderbus komt zo goed als overeen met een behoorlijke koelkast .
Die lamp is jeugdsentiment voor mij.Was de kers op de taart bij een sleepje 4040 Groeten,Jelmer
Na lang wachten zijn ze er eindelijk, functionele GWR ground disc signals voor spoor 0.IMG_20250325_153545 by Robbert Jan., on FlickrIk heb 6 stuks afgenomen, 2 met een dubbele schijf en 4 enkele zodat ik nu eindelijkalle seinen heb voor m'n nieuwe baantje, "Cranmore Road"IMG_20250326_130207 by Robbert Jan., on FlickrNaast de reguliere seinen zijn ze natuurlijk super klein, maar wel verlicht en voorzienvan servoaandrijving onder de baan.Gr,Robbert Jan.
maar de wagon op het programeer spoor en selectrix gezet en dan op lezen kreeg ook een foutmelding maar alle lampen gingen spontaan branden , na een rondje rijden wisselen de verlichting weer per afdeling.De vraag is dan ook zit er nu een decoder in en hoe kunnen via de ecos de verlichting schakelen
Hoi,Ook hier weer wat nieuwtjes binnen gerold de ACME 52952 een WLABmee van de CD en de 52950 met verlichting. bvd en vgr Evert en Bas