Kijk hier eens Rob.https://www.seinarm.nl/Stroomlijn/elektrisch/mat-54-4In het kader van Spoorslag '70 begon men vanaf 1972 alle treinen te voorzien van NS-logo's.Kees.
Mooi!Niet de oerversie in ieder geval. Want voorzien van DB-keks. En ook te zien aan de update van de schuifbeweging.Dan moet het model tevens een vliegwielanker bezitten.Klopt dat?Groet, Bas
Vandaag eindelijk opgehaald de NS 1136
En als laatste het beest waar ik al even naar uit keek : een Eurodual van Sudexpress in de BSAS - ELP uitvoering. Lang getwijfeld om toch voor de HVLE te gaan die eerder was uitgekomen, maar deze had een veel leukere, niet alledaagse werbung op de zijkanten. En dat is leuk zo wat afwisseling op een modelbaan. Ik had al andere varianten gezien van Sudexpress, en wist reeds dat ze prachtig afgewerkt zijn, maar jongens, wat is het smullen! Heb wel niet de soundvariant genomen, die had ook bewegende ventilatoren enz, wat ik de meerprijs niet waard vond, dus zal nog zelf een aparte sounddecoder moeten inbouwen, want deze machine wil je natuurlijk met geluid
Een berucht boek, maar toch handig om te hebben.
En aanvullend voor Silvolde: Roco heeft de groene plan T tot nu toe uitsluitend en alleen met vishaken uitgebracht.