Aparte wagen . Werd zo'n wagen met de buurtgoederentrein aangevoerd of alleen in bloktreinen of dienstvervoer?
Het is dienstmaterieel Richard, dus ik verwacht een kort sleepje achter een afgeschreven stoomloc; 1 of 2 dwarsliggerwagens, een rij zandwagens en een afgeschreven drieas D als verblijfswagen / Dg.
Daar is dus een leuk treintje van te maken. En in Eric's epoche is iedere stoomloc afgeschreven, dus zet er maar een 3700 voor .
Bedankt voor de ideeën heren, een setje ballast onderlossers van MK kunnen er ook nog in Een 2200 voor de trein en een 6300 zonder drijfstangen (walsloc) erbij kan ook nog
Het emplacement bij het station van Alkmaar. Links het perron, rechts op het spoor de lok 2280 en stoomlok 6305. Over het spoor de voetgangersbrug.
Een tijd geleden was de NSB rode versie van de NMJ El14 al aangekomen. Gisteren kwamen daar de volgende nieuwe versies bij. Ik heb ze maar even allemaal op een rijtje gezet:
Lolke, begrijp ik hier uit dat eigenlijk alle vier geheel nieuw zijn? Want hoe lang heb je de rode al?
Ach ja,een knutselobject