Op de beurs wat bovenleidingspullen gekocht om eens uit te proberen. Ben er nog niet uit of het uiteindelijk Viessmann of Sommerfeldt wordt, in ieder geval eens kijken of ik met het monteren van Viessmann uit de voeten kan.
Ooit had ik bij de Wapstad de Halling Randstadrail gekocht, 300,- euro. Digitaal en met poppetjes.Anderhalf jaar later heb ik 'm verkocht, ik denk dat ik er geen direct doel mee had.Maar de laatste tijd -bijna 10 jaar later- begon ik hem gek genoeg te missen, en ben ik er naar gaan zoeken.Ze komen niet zo heel vaak voorbij dus ik had mezelf beloofd om de eerste die ik zie gelijk te kopen.En daar was ie dan, op Catawiki.En het mooiste was dat het niet perse via een veiling hoefde, maar er was een knop "direct kopen" met een bedrag erbij.Na mijn eerste voorzichtig bod van 500,- was ik heel bang om hem mis te lopen...Dus klikkie-klikkie op de knop en hij was van mij Ja je leest het goed; 750.- euro . En dat is uiteindelijk 830,- euro met alles erbij. Ik lijk wel niet wijs. Maar inmiddels is hij binnen en ik vind hem elke cent waard. Hij is prachtig en echt zo goed als nieuw. Alle details en boekjes zitten in de OVP.Kijk, mooi is ie he?!mvg,Martijn.
En wij ons maar afvragen welke idioten zulke bedragen bieden. Right under your nose!Nou veel plezier drmee.
En wij ons maar afvragen welke idioten zulke bedragen bieden. Right under your nose!
En wij ons maar afvragen welke idioten zulke bedragen bieden...
Het bieden in combinatie met de direct kopen-optie snap ik niet, of was die prijs nog hoger?