Mijn hobbyvriend Han werkte met code 55 en uit zijn nalatenschap ben ik zelfs profiel code 40 tegengekomen.
@ Ronald HalmaIs code 83 het mooiste? Vraag het de aanhangers H0 Pur. Ze zullen je tegenspreken.
...Volgens experts komt het 'Mein Gleis' systeem van Rolf Weinert met Code 75 profielhoogte het best bij de werkelijkheid. .....
Mein Gleis voorkeur ;1) Peco code 75 (is overigens zeer betaalbaar, ook in Nederland )2) Tillig Elite (idd niet voor de beginner, veel te veel "freubelwerk" maar wel mooi )3) Roco Line (dus zonder bedding)4)5)6) hele tijd niets dus99) Roco GeoLine (ronduit lelijke bedding)100) Fleischmann Profi (geen puntstuk polarisatie mogelijk, vandaar zo laag...)100000) Oude Roco en Fleischmann code 100 rails Maar ja, het blijven mijn keuzes....Allie
......En als Allie dan toch al zoveel ervaring heeft is het juist interessant om te lezen welke keuze Allie zelf uiteindelijk heeft gemaakt. Maar ja, ....dat kan ik niet uit Allie's draadjes halen want in de 5 topics die hij plaatste kan ik alleen terug vinden dat hij in 2007 een modelspoorset heeft aangeschaft.