Weet iemand toevallig wel nummer de roco 2200 krijgt (ROCO 52511 )kan het namelijk nergens vinden?
52511 gaat worden : 2242
Nog geen TP III-rijder die nummer 78159 gezien heeft? WD-loc, weliswaar in Italiaanse uitvoering, maar daar moet een handig iemand toch wel een NS 4300 van kunnen maken?
Ik wilde nog geen waardeoordeel geven Helaas ook iets met hand in eigen boezem, vind net m.b.t. deze loc een foutje in een bepaald boek
Ik vraag me toch af hoe je van een USATC* loc een WD** loc wilt maken, het enige wat overeen komt is de as-indeling (en niet eens de wielen) en dat het een stoomloc is maar dan houdt het verder ook wel op * US Army Transportation Corps -> Amerikaans** War Department - > Brits
Overigens hoor ik via een dealer dat Roco bezig is de 2200 volledig opnieuw te ontwerpen, naar standaards zoals de 1200. Die wordt dan hoger geprijsd natuurlijk.
Dat nummer heb ik ook nog nergens gezien. Het zal vast geen doublure worden.Overigens hoor ik via een dealer dat Roco bezig is de 2200 volledig opnieuw te ontwerpen, naar standaards zoals de 1200. Die wordt dan hoger geprijsd natuurlijk.