Hoe kan ik dat eenvoudig nazoeken? Waarschijnlijk onder de kap kijken zeker :-) Maar hoe kan ik dan verder uitzoeken welke type decoder ik nodig heb? Digitaal-voorbereid klinkt wel mooi, maar wat moet er nog gebeuren om die digitaal te maken?
olgens de katalogus een analoog model, maar volgens de advertentie wel met mogelijlheid voor een decoder (welke is aan te raden?)?
Jammer genoeg kan je dus niet direct aan een pictogrammetje of zo op de doos zien met wat voor n loc je te maken hebt (analoog-digital-of voorbereid)
Worden er eigenlijk nog wel 'echt analoge' modellen geproduceerd tegenwoordig (of zijn die eigenlijk allemaal voorbereid)?
Jammer genoeg kan je dus niet direct aan een pictogrammetje of zo op de doos zien met wat voor n loc je te maken hebt (analoog-digital-of voorbereid); dan maar de 15 locs waarvan ik hun status niet direct weet maar openen....
Als een decoder dus in het slot past en DCC praat, kan ik eigenlijk geen foute decoder kopen? Zijn er nig andere belangrijke punten waarop ik moet (gaan) letten?
Als een decoder dus in het slot past en DCC praat, kan ik eigenlijk geen foute decoder kopen?