Als je een achtergrond aan de modules maakt valt de vaste omloopbaan buiten beeld. Wat let je dan om de modules een stukje naar voren te trekken, zodat je toch met je rails mooi midden op de modules kunt eindigen? Of is daar geen ruimte voor?
Hoi Vincent,Misschien iets meer zo iets?Heb aan de linkerkant van je ontwerp het sporenverloop aangepast om het wat logischer/vloeiender te krijgen. Gevolg is dan wel dat je twee wissels in moet leveren tegen een heel engels wissel. Op zo'n engels wissel wil een trein nog wel eens ontsporen overigens.Voor de rest ben ik benieuwd wat je belangrijk vindt; vooral personenvervoer of ook goederenvervoer met rangeren. Voor dat laatste heb je tot nog toe weinig mogelijkheden ingebouwd, alleen maar een goederenloods. Een locloods doet vermoeden dat er een locwissel plaats vindt in het station, dan wel dat er een rangeerloc aanwezig is. Voor beide lijkt me net iets te weinig sporen aanwezig. Maar een locloods is op zich ook een mooi scenery-element, het oog wil ook wat schat ik in. Wat ik sowieso mis is een schaduwstation danwel opstelsporen om trein(delen) op weg te zetten. Aan de achterkant van je baan (zou je mooi achter een achtergrond uit het zicht kunnen houden) zou je wellicht hier nog ruimte kunnen vinden? Dan hoef je ook geen schaduwstation op een lager niveau te verzinnen, dat is met modules ook minder handig.Samenvattend; komt er nog meer opstelmogelijkheden?komen er nog meer sporen in je stationsdeel?komen er nog meer goederensporen?Maar vooral geldt: doe vooral wat jezelf goed en mooi vindt, het is jouw modelbaan. Mijn opmerkingen moet je gewoon zien als punten om eens over na te denken.