... Ik denk dat je, je rangeermogelijkheden kunt vergroten door: aan de rechterkant een groter opstelterrein te bouwen door een afneembaar of neerklapbaar gedeelte toe te voegen.... Het andere voordeel hiervan is dat je omloopspoor langer kan worden, dat is nu eigenlijk te kort, mede omdat het onderdeel is van je hoofdbaan....waarom kies je voor piko rails als je onderdelen niet mooi vindt?
Heb jij / jullie een advies voor een goed merk rails met wissels met mooie metalen puntstukken in de wissels (behalve de PECO)?
Hoi Robert,Ooit eens aan de schaal TT gedacht? ... In mijn draadje kan je de bouw van mijn baan in TT zien...
Gezien mijn matige gezichtsvermogen hou ik het voor nu bij H0.
-1 : Styropor platen kun je beter nooit gebruiken-6 : Als je DCC gaat rijden, heb je uitsluitend isolaties nodig als je ook via de computer gaat besturen. Bij DCC zonder computer heb je alleen een isolatie nodig bij boosters (en dat speelt nog niet bij 3-4 treinen).-7 : Als je met Benchwork het frame bedoelt, dan heb je onder de tafel iedere 30-40 cm een steunbalkje nodig. Een plaat van 122 cm gaat flink doorzakken zonder extra steun. Volgens Murphy heb je vrijwel zeker ergens een wissel precies boven een balk.-8 : ...In werkelijkheid heb je voor 15 cm dalen in totaal 5 meter rijlengte nodig (3% helling). ... Mijn advies : vergeet het schaduwstation.Sander