Hallo,Heb ondertussen veel pogingen gedaan decoder 1 op de juiste manier in te stellen voor de servo's 1 t/m 4.Vandaag weer iets ontdekt, het volgende:Heb servo's 1 t/m 3 geprogrammeerd gekregen zonder problemen ( 3 gaf tot nu toe steeds het probleem, dat alles ontregeld werd).Toen ik servo 4 wilde programmeren, gebeurde hetzelfde als voorheen met 3, dus de hele zaak sloeg op tilt, en ik kon dus weer de servo's 1 t/m 3 los koppelen.Hierna heb ik de servo's weer aangesloten, decoder 1 adres gegeven, toen ik servo 1 weer bediende, maakte de as een cirkel van ongeveer 90 gr, hierna kon ik de servo weer keurig op de ingestelde waarde bedienen, ditzelfde gebeurde met sero 2 en 3. Tevens kon ik toen servo 4 prima programmeren. Hierna een kwartier anders niks gedaan dan testen, resultaat: Oke.Daarna Ecos afgesloten, gewacht, om daarna weer te starten, werkte prima. Vervolgens de 16 V trafo spanning afgesloten, gewacht, en weer aangesloten, resultaat: Alles op tilt !!!
...maar zodra er sluiting op de baan komt dan slingeren de servos heen en weer met het gevolg dat alles opnieuw moet worden af geregeld...