Märklin heeft de bekende sleper tussen de wielen. Aangezien deze sleper niet bij het voorbeeld aanwezig is, is Trix dus net iets meer natuurgetrouw.
Altijd meteen weer die minachting over 3-rail.
Als 3 railer zit je hier toch kennelijk goed verkeerd. Jammer maar het is niet anders.
Zijn de draden die je soldeert aan de rails dan wel natuurgetrouw?
it er eigenlijk nog steeds verschil in de wielafstand tussen Trix en Marklin, of is dat nu ook al gelijk getrokken?
Zijn de draden die je soldeert aan de rails dan wel natuurgetrouw? Altijd meteen weer die minachting over 3-rail.
Nu weer terug naar de vraag: ik las ergens onlangs dat een fabrikant een lok in één uitvoering maakte en als je 3-rail systeem hebt, dat je dan alleen maar een sleper aan de onderkant erin hoeft te klikken. Het zou Märklín ontwikkelingskosten kunnen schelen en als alle modellen van Trix en Märklín dit hebben wordt het assortiment in feite iets groter voor zowel de 2- als 3-spoorder.
Piet, ook dat gevoel kan ik niet met je delen. We hebben zelfs een bestuurder die 3-railer is Myron en andere mensen staan hier met hun mooie 3-rail-baan ook op het forum. Geen slecht woord over. De baan van Myron steekt met kop en schouders boven het gemiddelde uit dus hoezo minachtend?