Ik was eigenlijk benieuwd als je een digitale set hebt en je vervangt het stuk 3 rail met kastje digitaal decoder van marklin voor hetzelfde stuk rail maar dan aan de onderkant een c rail setje.
Je hebt bij marklin startset een stuk c rail waar een kastje aan zit ( digitale set ) daar staat geen nummer op.Als ik dit gehele stuk vervang dus kastje plus stukje rail voor hetzelfde stuk c rail 24172 maar daar bevestig ik aan de onderkant c rail setje aan en vervolgens aansluit op trafo zou ik dan analoog kunnen rijden
Dag,Ik ben Gerben 20 jaar en ben sinds dit weekend de gelukkige eigenaar van een marklin digitaal H0 startset 29166.Heb vroeger altijd beziggehouden met treintjes voornamelijk minitrix N spoor 2 rail analoog maar ben overgegaan naar H0 3 rail digitaal omdat ik dat mooier vind.Ben van plan om een klein baantje te maken met 2 of 3 locs digitaalen ik ben druk bezig met het zoeken van informatie op het internet hoe het allemaal werkt qua digitaalmaar ik kom er nog niet helemaal uit al kan ik op deze website/forum veel info vinden.Groet Gerben/Vink