En Peter K. , je mag me in de gaten houden als een van de boosdoenende namen hier op dit forum,ik heb daar geen moeite mee omdat ik niets onderneem waarvan aangenomen kan worden dat het met expliciete opzet is gedaan.
Probeer ook wat meer duidelijkere onderscheiden te maken op de site wat wel en niet mag en in welke rubriek bepaalde dingen wel toegestaan zijn, een voorbeeld van een onderwerp waar nieuwtjes neergezet kunnen worden voor en door zowel 'gewone' mensen en (klein) serie fabrikanten.
Voor nieuwtjes hebben we de 'materieelbespreking', maar dat mag dan niet afkomstig zijn van de fabrikant/handelaar zelf.
Goeiemorgen Wim!mag ik jou langs deze weg heel hartelijk danken én complimenteren
wat had ik dan misdaan?
Het is jammer Maarten dat je mij kennelijk associeert met het maken van (belangrijke of invloedrijke) vriendjes hier op de site.Ik hoop dat het voor jou duidelijk is Maarten(en voor de anderen ook).Peter.
Ik vind het werkelijk waar onbegrijpelijk dat je deze vraag nog steeds stelt.
Geef er dan een keer antwoord op.
De volgende besluiten zijn genomen:- Onze algemene voorwaarden zullen worden aangepast zodat personen die zich commercieel met de hobby bezig houden zich niet meer (negatief) kunnen uitlaten over merken of modellen van concullega's. We staan dat dus ook niet meer toe op persoonlijke titel, een persoon is wat ons betreft onlosmakelijk verbonden met zijn rol binnen de modelspoorwereld.