Welke topic kan ik het beste lezen om te kijken of ik analoog kan rijden met de voordelen van digitaal.
Ik denk dat je even wat beter moet uitleggen wat je wilt. Analoog of digitaal hebben op zich niet zoveel met wel of niet beveiligen/automatiseren te maken. Dat kan met beide systemen. In hoeverre wil je met de hand rijden of een automatische afhandeling? (1)In hoeverre wil je met de hand wissels schakelen of een automatische afhandeling? (2)Mag een computer beveiligen/automatiseren? (3)Heb je zelf een voorkeur voor analoog of digitaal? (4)
tijdens een tentoonstellig is het natuurlijk anders, en is de baan ook groter.. Maar thuis wil ik graag nog "spelen"
(1) Ik wil wel kunnen rangeren om verschillende samenstellingen te kunnen maken. Maar ook het stoppen bij stations is natuurgetrouw.(2) Wissels wil ik zelf kunnen bedienen en of dit nou met de vingers moet of middels een puls uit een knop/pc dat is om het even.(3) Een pc mag zeker beveiligen, als dat nodig moet zijn.(4) het geprichel van decoders staat me nu een beetje tegen maar met wat oefenen zal dat toch moeten lukken. Toch?