Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Vijfhuis (v.h. Frotterdam)
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:40:16
24e smalspoormodelbouwdagen 30 en 31 augustus 2025 bij Stoomtrein Katwijk Leiden
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:39:19
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
wob
Vandaag
om 14:38:45
Schwarzburg-Neuffen-Bahn
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:38:13
Fleischmann Profi rails aan Roco Line rails zonder bedding koppelen
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 14:37:17
Camp 3
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:35:52
Vreemd probleem
door
AP3737
Vandaag
om 14:35:31
Aachenau West
door
wob
Vandaag
om 14:30:54
De Hasseberg (spoor nul op 9mm)
door
Scratchbuilt
Vandaag
om 14:27:09
Lokpilot 4 defect
door
bellejt
Vandaag
om 14:20:18
Da's Daz 2
door
Huup
Vandaag
om 14:07:16
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N
door
1200blauw
Vandaag
om 13:51:41
Prestige Models : ervaringen
door
willyTEE
Vandaag
om 13:48:15
lampjes in huizen willekeurig schakelen
door
Ronald Schreuder
Vandaag
om 13:45:09
BNLS-Module: "Rvbr-Btk, Ringvaartbrug Haarlemmermeer nabij Buitenkaag" NS H0
door
nighttrain1
Vandaag
om 13:39:42
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Vislijn
Vandaag
om 13:22:20
DE II van DKM opnieuw bedraden.
door
paazhaas
Vandaag
om 13:04:47
Artikelen over de CIWL in Spoorwegjournaal
door
sncf231e
Vandaag
om 12:55:31
Bahnstrecke 5867
door
RobVille
Vandaag
om 12:43:51
Heroplage Artitec Plan W?
door
André82
Vandaag
om 12:33:36
Wat was jullie allereerste loc?
door
bellejt
Vandaag
om 12:33:26
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 12:26:30
USA-sampler met Amtrak, april/mei 2008
door
jerdenberg
Vandaag
om 12:13:23
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
Vandaag
om 11:46:15
Ombouw Hornby LMS Class 2P 4-4-0 naar NS 2100
door
Montanbahn
Vandaag
om 11:32:55
Verschillen in S88N terugmelder Rosoft m.b.t.
door
Montanbahn
Vandaag
om 11:24:38
Kreisbahn nach Bad Bimmelberg (0,42m2)
door
spoorijzer
Vandaag
om 11:16:04
Arlbergbahn.. ?
door
spoorijzer
Vandaag
om 11:13:32
Module vliegveld Jan van Mourik
door
MOVisser
Vandaag
om 11:02:57
Fleischmann Anna ombouw.
door
defender
Vandaag
om 11:00:27
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Beurzen
|
Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
7
8
Vorige
-
Volgende
-
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Omlaag
Auteur
Topic: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken... (gelezen 26172 keer)
Sven
Offline
Berichten: 8331
Eton Wick, UK
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #75 Gepost op:
23 February 2014, 21:06:12 »
Citaat van: Suchet op 23 February 2014, 20:24:08
Die watermolen staat op Neu Birkenfeld van MSC Spijkspoor
Ah, fameus voor hun mooie banen!
Gelogd
Backer & Rueb stoomtrams in 1:87 op
www.tramfabriek.nl
.
Volg mijn bouwactiviteiten op
Facebook
.
T.Spat
Offline
Berichten: 2961
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #76 Gepost op:
23 February 2014, 21:25:58 »
Ik zou gisteren gaan, maar was verhindert
Mvg,
Tis
Gelogd
********
zuylen
Offline
Berichten: 4517
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #77 Gepost op:
23 February 2014, 22:09:24 »
Een Tran Sounddecoder. Dit was voor mij een proefaankoop. In ieder geval was het een goedkope sounddecoder met stoomlocgeluid. Ik hoop dat deze bevalt. Zal wel een standaard geluid in zitten.
Gelogd
zuylen is helaas in januari 2025 overleden
Floris Dilz
Nervensäge.
Offline
Berichten: 9885
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #78 Gepost op:
23 February 2014, 22:17:35 »
FRISTI.
Gelogd
meer over mijn hobby
meer over mijn leven
meer over mijn werk
één druk op de knop. huhuhu.
Ernst-Jan
Offline
Berichten: 1354
PTR
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #79 Gepost op:
23 February 2014, 22:23:56 »
Goh, was me nou niet opgevallen
.
Gelogd
Ja sam u pravu
http://www.flickr.com/photos/ernstgoed/
http://www.draaistel.nl/
Ronaldk
Offline
Berichten: 8813
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #80 Gepost op:
23 February 2014, 22:27:40 »
Mij ook niet
Wat was het vandaag rustig... het viel gewoon op. Jammer voor de beursorganisatie en de deelnemers. Een drukkere dag is altijd leuker.
Groet Ronald.
Gelogd
Zijn we aan het bouwen? Ja! We zijn aan het bouwen:
Ronald’s nieuwe project: Endstation der Linie: Bahnhof Poggendam
!
ingenium
TM
Offline
Berichten: 4350
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #81 Gepost op:
23 February 2014, 22:34:01 »
Ja, sorry, iedereen was hier bij mij thuis de baan afbouwen voor OntraXS...
Gelogd
Ben geitjes voeren en bloemetjes plukken, doei...
Niks
Offline
Berichten: 207
TM
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #82 Gepost op:
23 February 2014, 23:05:00 »
Nietus... Ik heb op rail nog aan Oosterbeek zitten bouwen
Overigens twee donorpostbakken gescoord, eentje voor Koos en een voor mezelf.
Oja... En 't was inderdaad erg rustig...
Gelogd
Chris80
Offline
Berichten: 3381
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #83 Gepost op:
23 February 2014, 23:35:21 »
Was het alleen zondag zo rustig, of zaterdag ook? Misschien omdat er (naar mijn idee), weinig echt bekende banen waren?
Groet,
Chris
Gelogd
Bouw Zeedoorn.
Modulebaan.nl L'Esimé
roadster36
Offline
Berichten: 5554
Team Mitropa
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #84 Gepost op:
23 February 2014, 23:37:09 »
Ik vond het gisteren ook niet echt wild met de bezoekers.
Gelogd
Bob R.
***
Team Beurzen en PR
Offline
Berichten: 8241
Lid MSG Haarlemmermeer
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #85 Gepost op:
24 February 2014, 10:32:02 »
Tja, concurrentie uit Goes en Ontraxs in het vooruitzicht was misschien niet zo gunstig voor het bezoekersaantal
Vond het wel een leuke beurs, zat leuke banen gezien.
Bijna niets gekocht, 2 Duitse tijdschriften en lijm, maar ik was ook niet voor de verkoop naar Houten gegaan.
Dit keer lopend van het station omdat het er niet naar uitzag dat er snel een pendelbusje zou komen opdagen.
Gelogd
Vr. groeten,
Bob
henk
Offline
Berichten: 22519
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #86 Gepost op:
24 February 2014, 10:42:34 »
Zondagochtend in ieder geval altijd lekker rustig. Loc verkocht, geld geïnvesteerd in een boek en wat wisselaandrijvingen. Daarna op mijn gemak de baantjes bekeken. Dat is leuk, altijd een relaxte besteding van een zondagochtend, maar ik denk niet dat ik ieder jaar even zou gaan als ik niet op vijf minuten rijden zou wonen.
Gelogd
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.
Geoffrey_
Offline
Berichten: 206
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #87 Gepost op:
24 February 2014, 11:20:51 »
Zondagochtend was heerlijk rondlopen inderdaad, een paar juweeltjes gezien die voor een leuke afwisseling hebben gezorgd. De beurs was voor mijn gevoel in oppervlak ook groter dan Eurospoor.
Gelogd
Sander Fondse
Offline
Berichten: 2106
MSc Micro-Electronics
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #88 Gepost op:
24 February 2014, 13:03:14 »
Ik vond de beurs prima. De entrée, tsja ... De 'kleine vergoeding' voor de bezoekers moet toch ook ergens vandaan komen. Dit is bij lange na niet genoeg voor hun kosten, maar toch een mooi gebaar. Met dit jaar veel interessants uit Frankrijk. Een vrij grote FREMO-stijl 0 baan met Amerikaans materiaal, de standaard banen van de Zwitserse modelbouwgroepen (uit NL). enzovoort. Ook de race-banen van Railgroep Utrecht. Er zijn mensen die het leuk vinden. Enkele plus en minnen
+ Mooie Amerikaanse baan uit Frankrijk
+ Veel mooie kleine rangeerbanen
+ Enkele klassikers die gewoon mooi blijven
- Entrée vrij duur
- Parkeerplaats is 1 grote modderpoel
- Voor mij de 'Lahntalbahn in N'. Dit is mijns inziens een project dat hun boven hun hoofd is gegroeid, wat resulteerde in een baan die voor een groot deel niet werkte. Alle seinen waren kapot of buiten werking, treinen hadden moeite met de overgangen tussen de modules en veel plaatsen die al in ruw-bouw waren bij Eurospoor en eerdere evenementen waren nog steeds slechts als 'ruw-bouw'. Naar Eigen zeggen van de bouwers zijn de bijna alleen nog maar bezig met fouten en storingen repareren. Erg jammer, want toch een mooie baan.
- Ik kon geen testbaan vinden, wel erg onhandig
Wat nam ik mee
- Een boek en tijdschrift, elk voor 2 euro
- VideoExpress 125
- de Brekina NE81 van de SWEG
Gelogd
Ho, Duitsland, 1951-1995. Van alles wat.17 *'en voor raden
Han Zijlstra
Forumlid, hobbyist & leverancier:Trainspecials! Decodershop! Sceneryshop!
Offline
Berichten: 4291
The Right Track, Your track!
Re: Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...
«
Reactie #89 Gepost op:
24 February 2014, 13:14:58 »
Voor de vingertjes?
Gelogd
Han Zijlstra is op maandag 24 november 2014 overleden.
ESU Ecos, Littfinski, Kuehn, Zeller, Piko, Roco Multimaus, Massoth, Zimo, NMJ, Athearn, BLI, Kadee, Fleischmann, Roco, Proto, MDS, LGB, Bachmann,Hufing, USA en .... de blikken trein van mijn Vader!
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
7
8
Vorige
-
Volgende
-
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Beurzen
|
Hoe was Rail 2014 en wat is er aan je vingers blijven plakken...