Uiteraard komt er hotel schakeling boven-beneden
Een extra groepenkast met daarachter geschakeld je hobbykamer of schuur is zelfs heel verstandig, om 2 redenen, mits je de groepen lichter afzekerd dan de voedende groep (bijvoorbeeld 2 X 6 amp. of 1x 6 en 1x 10 amp.)
2; scheelt naar beneden rennen, om een zekering te vervangen.
3; veiligheid, zorg voor geaarde stopcontacten*
HF-voorschakelapparatuur gaan. Die zijn wel (veel) duurder, en nog belangrijker: het licht gaat vrijwel direct aan na het inschakelen van de spanning.
die van de P zijn echt budget, zonder randaarde, maar wel optisch mooier uitgevoerd. die van de G zijn optisch wat minder mooi, maar wel robuuster uitgevoerd en met randaarde
Een extra groepenkast met daarachter geschakeld je hobbykamer of schuur is zelfs heel verstandig, om 2 redenen, mits je de groepen lichter afzekerd dan de voedende groep (bijvoorbeeld 2 X 6 amp. of 1x 6 en 1x 10 amp.)1; trek je er een zekering uit, zit niet gelijk de rest van je huis zonder stroom, die ook gebruikmaken van die bewuste groep.2; scheelt naar beneden rennen, om een zekering te vervangen. En nog een puntje: 3; veiligheid, zorg voor geaarde stopcontacten*
gereedschap dat sluiting veroorzaakt
Dus heb ik tegen de voorkant van de spoorbaan zo'n verdeelslof met schakelaar geschroefd. Daar prik ik alles in wat met de spoorbaan te maken heeeft. Meer heb ik niet nodig.
Zeg Klaas, hoe zinnig is het eigenlijk om groepen zekeringen te gaan plaatsen achter de groepenkast? Lijkt mee nogal dubbel op. Als je op zolder een aparte voorziening wil, dan gewoon een extra groep in de groepenkast.