Voor de volgende keer: vanaf Utrecht CS rijdt ook een gewone bus rechtstreeks naar de Meidoornkade in Houten.1x per uur, dacht ik.Hendrik Jan
Als dit het enige probleem was... Een bus kun je bij grote drukte niet verlengen. Bus 47 kwam alsof er helemaal geen beurs was met een enkele bus aankakken. De tram (uit een grijs verleden) kan dat wel. Zürich hangt doodleuk regelmatig 2 gelede trams aan elkaar. en de oudere Mirages namen dan ook nog een bijwagen mee.
Zie dit draadjehttp://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,44019.msg702154.html#msg702154Hoeveel hobbyisten gaan met de auto en hebben 2 tot 4 plaatsen over in de auto?Gewoon dit draadje een week voor de beurs bovenaan in de lijst van recente berichten laten staan en de afspraken kunnen worden gemaakt. Ik had voor de afgelopen beurs ook een rit aangeboden maar er heeft niemand gereageerd. Moest ik helemaal alleen...Groet,Pascal
Maar idd als er mensen een ritje aanbieden voor een stukje van de rit dan blijft t stil,dus men wil schijnbaar graag met het ov aan rotzooien Ikzelf hou het bij de auto,handig makelijk en het reist wanneer ik r zin in heb