@Jeroen,Het is werkelijk een plaatje geworden, nauwelijks van echt te onderscheiden.Ik maak toch een opmerking: de verticale handrails bij de neusdeur zijn bij aan de bovenkant helemaal de kast in gedrukt. Die moet je nog even rechtzetten.Verder (maar dat staat helemaal los van dit exemplaar) vraag ik mij steeds af of het witte nummer op de zijwand niet te groot is. Heeft iemand zich daaraan gestoord?
De enige echte kleur van de 1200 is blauw, afhankelijk van de voorkeur met of zonder vignet en met of zonder 3e licht.
De echte RAL kleur komt inderdaad te donker over op de modellen.
Jeroen, uit welke figurenset o.i.d. komt die machinist met de rode jas? (Preiser?)groet, Pieter
Zo'n lelijke geel grijze 1200 wil toch niemand hebben? De echte verkoop gaat pas beginnen.De enige echte kleur van de 1200 is blauw, afhankelijk van de voorkeur met of zonder vignet en met of zonder 3e licht. De laatste bij voorkeur als de 1204 of 1211, die het langst in het Berlijns blauw hebben rondgereden. Dus minimaal 3 varianten in het blauw en waarschijnlijk zijn er ook nog variaties in zijramen en ventilatieroosters.In het blauw is de 1200 onmisbaar voor een lange sleep plan E's al dan niet versterkt met plan W.Toegegeven, ik heb inmiddels een turquoise 1200 van Roco in huis, naast een turquoise van Fleischmann. En ook nog een gerenoveerde, dus geel grijze Trix mvg,IvoP.S., Nu maar hopen dat Roco de juiste Berlijns blauwe kleur kiest en niet een te lichte kleur
Ivo, ik vond de kleur, die Roco bij de NS1100 toepaste, treffend en kreeg daarvan extra verf om mijn Roco/Philotrain Plan D stam te spuiten.De echte RAL kleur komt inderdaad te donker over op de modellen.