Gisteren weer even een dagje geweest en een paar bekenden gezien, maar lang niet allemaal gesproken.Wat mij aan de banen opviel was de vele véél te hard rijdende treinen Dat is echt iets wat mijn interesse eigenlijk meteen al afkeert van een baan, als de treinen er véél te hard op rijden. Een slakkengangetje hoeft nu ook weer niet, maar net als de afmetingen, hoort ook de snelheid geschaald te worden naar mijn idee.Voorbeeld was in de eerste hal, waar een baan met metalen/blikken modellen stond. Deze treintjes reden echt véél te hard, maar ook een Mat46 die véél harder reed dan een TEE treinstel. Terwijl de TEE 1 ronde reed, reed de Mat46 er wel 3! Maar goed, dat waren dan 2 banen, terwijl er véél meer banen waren waar véél te hard werd gereden.
Ik ook, en ik ben 68.
Bernd, 12 euro parkeren is niet leuk, maar dat HAD niet gehoeven.. Ik heb gisteren voor € 4,30 geparkeerd gedurende 6 uren en mocht gratis met nog 4 personen met de sneltram van P+R Westraven naar de jaarbeurs.
Had Fleischmann niet ooit de reclame-slogan 'Van 7 tot 77 jaar'? of ben ik nou in de war met een ander merk?mvg,Gert
Dat hebben ze overigens wel gehad. In het oosten vh land en in Rotjeknor. Heeft het niet lang volgehouden.
Dan heb ik nog 9 jaar tegoed.